Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Donatiu llibres. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Donatiu llibres. Mostrar tots els missatges

Donatiu de llibres vells a la biblioteca

Compartim els llibres que ja no llegirem

Les integrants de la comissió de la biblioteca volem demanar-vos una petita col·laboració per tal d’ampliar el catàleg de llibres de la biblioteca del centre; és per això que us demanem que porteu totes aquelles novel·les que teniu al fons de la prestatgeria i que esteu segurs i segures que no llegireu mai més. La idea és que les deixeu a la biblioteca del centre per tal que uns altres alumnes en puguin fer ús i així  fem possible tenir més lectures disponibles. Recordeu que també reciclem i així podem presumir d’escola verda. 
Penseu en aquelles lectures obligatòries de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO... segur que n’hi haurà alguna que podries reciclar. 
Com que som en un institut de secundària i els lectors i les lectores sou vosaltres, els llibres han de ser juvenils i no infantils, és a dir, lectures a partir d’ 11 anys. 
Teniu dues opcions per tal de deixar-los: o bé passar per la biblioteca d’ 11:00 a 11:15 (hora del pati) o bé donar-los a la vostra professora de llengua i literatura castellanes. 

Gràcies!