El club de lectura de literatura juvenil per a profes de l'INS Vila-seca es va inaugurar el curs 2021/22 amb la intenció de poder comentar i analitzar els llibres que tenim a la biblioteca i que ens agradaria proposar com a lectura al nostre alumnat.
Les lectures que s'han comentat fins a la data són les següents:
Llibres llegits 2025/26:
- Enemic meu, Barry B. Longyear
- Asesinato para principiantes, Holly Jackson
- L'ànima de l'emperador, Brandon Sanderson
- El llop, Jean Marc Rochette
- Reyes de la montaña, Daniel Herández Chambers
- Un estiu, Clàudia Serra
Llibres llegits 2024/25:
- Agostino, d'Alberto Moravia
- Igualtat de ritus, de Terry Pratchett
- Alma, de Timothée de Fombelle
- Mary John, Ana Pesoa
- En King i les libèl·lules, Kacen Callender
Llibres llegits 2023/24:
- Poni, J.R. Palacios
- El sol i les seves flors, Rupi Kaur
- Els assassinats de la Molly Southbourne, Tade Thompson
- Naïm, de Naïm Batruni i Alba Domingo
- Rima, de Rima Batruni i Alba Domingo
- Un far a la fi del món, Gerard Guix
- Siega, Neal Shusterman
- Thornhill, Sam Pmy
Llibres llegits 2022/23:
- El tigre de Mary Plexiglàs, Miquel Obiols
- Els incendiaris, David Cirici
- La mona de l'assassí, Jakob Wegelius
- Tigre, tigre, Lynne Reid Banks
- Ametlla, Won-Pyung Sohn
Llibres llegits 2021/22:
- No-res, Janne Teller
- I si estiguéssim en guerra, Janne Teller
- Llámame por tu nombre, André Aciman
- Negorith, Ivan Ledesma
- La chica invisible, Blue Jeans